چاپیروس بروز شد! (نسخه 12)

بروزرسانی و ارتقا روز افزون نرم افزار چاپیروس مطابق با نیازهای مشتریان نسبت به گذشته،باعث شده تا مشتریان ما به شعار

(پیشرو همچون ابر چاپیروس) و تیم قدرتمند آن اعتماد کنند و چاپیروس را به قدرتمند ترین سرویس ارائه دهنده خدمات آی تی به صنعت چاپ از دیدگاه مشتریان تبدیل کند. ?

در بروزرسانی که اخیرا توسط تیم چاپیروس انجام گرفت،امکاناتی کاربردی و با توجه به نیاز سنجی انجام شده اضافه شد.برخی ماژول ها آپدیت و تکمیل شدند و برورزرسانی هایی در اپلیکیشن صورت گرفت.برخی از این امکانات مطابق با نیاز مشتریان و فیدبک های دریافتی و برخی دیگر برای سهولت کاربری و تسریع کار ها در راستای پوشش تمامی بخش های صنعت چاپ طراحی شده اند .

کارتابل کارمندان

از امروز میتوانید سفارشات را به کارمندان خود ارجاع دهید، هر کارمند صفحه ای به نام سفارشات من دارد و میتواند سفارشاتی که به او ارجاع شده است را ببیند و از همه جذابتر اینکه میتوانید مشخص کنید محصولات شما به صورت خودکار پس از ثبت سفارش به کدام کارمند ارجاع شود، مثلا محصولات بنر به یک کارمند و محصولات چاپ دیجیتال به یکی و ….

توجه: این ماژول روی بسته استاندارد فعال نمی باشد.

برای مشاهده آموزش استفاده از این ماژول اینجا کلیک کنید.

امکان پیوست فایل در بخش ثبت یادداشت روی سفارشات

خیلی وقت ها سفارشات چاپی ابتدا به واحد طراحی ارجاع داده میشود و پس از ویرایش های انجام شده توسط واحد طراحی بر روی فایل های مشتری به بخش های دیگر چاپخانه برای اقدامات مورد نیاز ارسال میشود.به همین منظور میتوان فایل های ویرایش شده را برای ارجاع به بخش های دیگر از بخش یادداشت ها پیوست کرد.

 

تکمیل ماژول تطبیق فایل

تطبیق فایل چیست ؟

با این امکان مشتریان شما میتوانند قبل از ثبت سفارش با بارگذاری طرح خود،یک پیشنمایش از طرح خود بر روی قالب ارائه شده توسط  چاپخانه یا خود مشتری (به طور مثال : قالب طلاکوب یا uv ) را مشاهده کرده و پس از بررسی طرح خود بر روی قالب در پیشنمایش،در صورت عدم وجود مشکل درتطبیق طرح خود با قالب،سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنند.یا در صورت وجود خطاهای احتمالی آنها را مشاهده و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

در ویدیو زیر ما به صورت تستی،تطبیق فایل در سفارش یک محصول را به نمایش گذاشتیم :

 

 

با بروز رسانی صورت گرفته توسط تیم چاپیروس،از این پس در صورتی که طرح ارسالی توسط مشتری به صورت عمودی بود و طرح قالب به صورت افقی یا بلعکس،مشتری میتواند با چرخاندن قالب در پیشنمایش،تصویری دقیق از طرح خود بر روی قالب را مشاهده کند.

 طبق ویدیو زیر :

 

* همچنین با بروزرسانی صورت گرفته،‌از این پس میتوان طرح ها را با هر تعداد قالب ارائه شده توسط مدیر یا مشتری تطبیق داد.

برای مشاهده آموزش تعریف تطبیق فایل بر روی اینجا کلیک کنید .

 

رفع مشکل لاگین ماندن در سایت

از این پس مشتریان شما میتوانند در زمان ورود به سایت،در صفحه ورود با فعالسازی گزینه مرا به خاطر بسپار طبق تصویر زیر،تا زمانی که از حساب کاربریشان خارج نشدند،حتی با بستن مرورگر خود همچنان در سیستم باقی بمانند.

 

امکان تغییر ترتیب نمایش ماژول های پرداخت

در بروزرسانی انجام شده با اضافه شدن فیلد نوبت نمایش در بخش ماژول های پرداخت،مدیران میتوانند ترتیب نمایش درگاه های پرداخت را برای نمایش به مشتری،به صورت دلخواه تغییر دهند.

امکان تغییر نام درگاه پرداخت

از این پس مدیران میتوانند نام درگاه های پرداخت را در صورت تمایل تغییر دهند تا نامی که مد نظرشان هست به مشتری نمایش داده شود.

به عنوان مثال :

نام درگاه : به پرداخت ملت  ← نام انتخابی مدیر : بانک ملت

بروزرسانی های انجام شده در اپلیکیشن

نمایش تصاویر گالری در سایز بزرگ

در این امکان با لمس بر روی طرح مورد نظر در اپلیکیشن موبایل،تصویر به صورت بزرگ نمایش داده میشود.و مشتری میتواند به صورت دقیق تر طرح را بررسی کند.

 

لغو سفارشات در انتظار تایید در اپلیکیشن

با اضافه شدن این امکان به اپلیکیشن سفارشات در انتظار تایید ، همانند وبسایت امکان لغو شدن دارند . و پس از لغو سفارش تمام هزینه سفارش به صورت خودکار به حساب کاربری مشتری در سایت،برگشت داده میشود.

حل مشکل ابعاد اسلایدشو در اپلیکیشن

با بروزرسانی صورت گرفته ، با تغییر ابعاد تصویر اسلایدشو در اپلیکیشن مشکل نمایش تصویر اسلایدشو در اپلیکیشن حل شده است .

همچنین شما میتوانید اسلاید شوهای متفاوتی در اپلیکیشن و سایت به نمایش بگذارید.

طبق تصویر،در سربرگ امکانات جانبی،در بخش اسلایدشو میتوانید اسلایدشو های سایت و اپلیکیشن را به صورت جداگانه تعریف و آپلود کنید.

 

استفاده از کد تخفیف در اپلیکیشن

از این پس مشتریان شما میتوانند در اپلیکیشن،به مانند وبسایت در ثبت سفارش های خود از کد تخفیف استفاده کنند.

 

مژده برای مشتریان استان یزد

در بروز رسانی انجام شده،شهر های ذیل به لیست شهر های استان یزد اضافه شدند . از این پس مشتریان در این شهر ها به راحتی میتوانند در بخش ثبت نام و در فرم سفارش با انتخاب فیلد شهر،شهر خودشان را انتخاب کنند.

  • شاهدیه
  • اشکذر
  • زارچ
  • میبد
  • بفروئیه
  • ندوشن
  • اردکان
  • احمدآباد
  • خضرآباد
  • عقدا
  • مهردشت
  • تفت
  • نیر
  • هرات
  • مروست
  • بهاباد