چاپیروس بروز شد! (نسخه 22)

بسیاری  از برنامه ها و نرم افزار هایی که ما از آنها استفاده می کنیم دارای ویژگی هایی بیشتر از آنچه که در واقع از آن آگاه هستیم، میباشند!

مشابه نظریه ای که می گوید : ما فقط از بخش کوچکی از مغزمان استفاده می کنیم.

چقدر خوب میشد اگر پلتفرم های نرم افزاری مورد استفاده، دارای ویژگی های زیادی باشند که بتوانند وقت را بهینه، جریان کار را ساده تر و با خطای کمتری روبه رو کنند.💯

امروز با 22مین بروزرسانی چاپیروس در خدمت شما هستیم🎁

 

کارتابل کارمندان نسخه 2 (آزمایشی)

با استفاده از این ماژول، گردش کار بین واحد های مختلف و کنترل سطح دسترسی کارمندان به سفارشات، امکان پذیر است.
شما میتوانید دپارتمان های مختلف در چاپخانه تعریف و برای هر دپارتمان مدیر و کارمندان آن را مشخص کنید. سپس برای محصولات مخلتف، سناریو تولید تعریف کنید تا پس از ثبت سفارش به صورت خودکار وارد سناریو مربوطه شود.
با استفاده از این ماژول شما وارد دنیای جدیدی خواهید شد که مدیریت سفارشات دریافت شده را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد و خطاهای انسانی را نیز کاهش خواهد داد.
*منظور از سناریو، فرآیند ثبت سفارش و تولید یک محصول است.

 

انتقال سامانه پشتیبانی به پنل مدیریت چاپخانه ها

از امروز تمام درخواست هایی که برای واحد پشتیبانی یا فروش ارسال کنید، از طریق پنل مدیریت چاپخانه شما در دسترس خواهند بود و به راحتی میتوانید آنها را پیگیری کنید و از نتیجه کار مطلع شوید

* مطمئن باشید با انجام اینکار با کیفیت بیشتر و سریع تری درخواست های شما پیگیری خواهد شد.

 

تنظیمات فاکتور

با این امکان میتوانید به راحتی قسمت هایی از فاکتور سفارشات رو با توجه به نیاز چاپخانه خود تغییر و در اختیار مشتریان قرار بدید.

 

مرتب سازی لیست قیمت داینامیک

با این امکان لیست قیمت هایی که تعریف کردید و محصولاتی که داخلشون قرار دادید رو به راحتی و با توجه به ترتیب مد نظرتون مرتب کنید و به نمایش بگذارید

 

نمایش تیراژها در لیست قیمت داینامیک

در صورت تمایل میتوانید همه تیراژ های ثابت تعریف شده برای یک سفارش را در لیست قیمت داینامیک برای ارائه به مخاطبان و مشتریانتان نمایش دهید.

 

نهایی کردن بیعانه به صورت دستی

در صورتی که سفارشی دارای بیعانه باشد و بخواهید مابقی مبلغ آن را در هر وضعیتی قبل از آماده تحویل از مشتری دریافت کنید، فقط کافیست روی دکمه پرداخت بیعانه در جزییات سفارش پنل مدیریت کلیک کنید تا مابقی مبلغ از حساب مشتری کسر گردد.

 

ابعاد دلخواه در گالری بنر

از این به بعد مشتریان میتوانند با انتخاب طرح مورد نظر خود از گالری، به جای استفاده از ابعاد ثابت تعریف شده چاپخانه، ابعاد دلخواه خود را برای ثبت سفارش وارد کنند.

 

اصلاحات انجام شده در این بروز رسانی:

  • بررسی و رفع مشکلات ظاهری قالب ها
  • اصلاح و بروز رسانی فایل اکسل قیمت ها
  • بررسی و اصلاح ثبت نام گروهی
  • نمایش تصاویر بدون ابعاد در گالری های فرم سفارش بنر
  • اصلاح دراپ دان های فرم کد تخفیف
  • اصلاح ترتیب نمایش دسته ها در دراپ دان های سایت

 

شما از چاپیروس استفاده می کنید و نیاز به امکانات بیشتری دارید؟ حتماً از بخش درخواست ها در پنل مدیریت تیکت بزنید و این ایده رو مطرح کنید.

چاپیروس در کنار شماست💚