زمان انتشار سرویس طراحی آنلاین چاپیروس

با استفاده از سرویس طراحی آنلاین چاپیروس می توانید امکان طراحی آنلاین کارت ویزیت، تراکت، پوستر و … را به وب سایت خود اضافه کنید تا خدمات چاپخانه آنلاین شما در حوزه دریافت سفارش آنلاین چاپ کامل شود.
طراحی آنلاین کارت ویزیت

پیاده سازی این سرویس تا این لحظه 85% پیشرفت داشته است و تست های اولیه نرم افزاری با موفقیت انجام شده‌اند، این سرویس قرار است خرداد ۱۳۹۶ در دسترس چاپخانه هایی که از سرویس چاپیروس استفاده میکنند قرار گیرد.

با استفاده از این سرویس علاوه بر اضافه شدن امکان طراحی آنلاین، امکان قرار دادن طرح های از پیش طراحی شده در دسته بندی های مختلف نیز اضافه شده است، کاربران می توانند با انتخاب یک طرح، اصلاحات مورد نظر خود را به صورت آنلاین روی آن اعمال کنند و در نهایت طرح را جهت چاپ در فرم سفارش خود استفاده کنند.

طراحی و پیاده سازی این سرویس از مرداد ۱۳۹۵ شروع شده است و بر خلاف اکثر سرویس های موجود که ترجمه شده سرویس های خارجی هستند به صورت اختصاصی در دپارتمان تحقیق و توسعه وب گرین وب و به سفارش چاپیروس پیاده سازی شده است، پیاده سازی اختصاصی این سرویس این امکان را به ما می دهد که برای توسعه آن در فازهای بعدی هیچ محدودیتی نداشته باشیم و بتوانیم با اطمینان کامل ادعا کنیم که بهترین سرویس طراحی آنلاین فارسی را در اختیار مشتریان خود قرار خواهیم داد.