چاپ کارت ویزیت آنلاین : معرفی و مقایسه بهترین های جهان در سال 2018

چاپ کارت ویزیت آنلاین، خدمتی است که بسیاری از شرکت های تبلیغاتی بزرگ دنیا به سمتش رفته و روی آن سرمایه گذاری کرده اند. در وبسایت های چاپ کارت ویزیت آنلاین تعداد زیادی تمپلیت پیش روی شماست که می توانید هر کدام را انتخاب کنید و به سلیقه خودتان آن را تغییر دهید. یا هم می توانید طرح های خودتان را آپلود کنید تا به سرعت و آسانی به چاپ برسد. در این مقاله 3 وبسایت چاپ کارت ویزیت آنلاین معروف دنیا انتخاب و با هم مقایسه شده اند. «ویستاپرینت»، «مو» و «جوک باکس» جزو بهترین چاپخانه ها در دنیا هستند که از نظر سیاست های کاری رویه های متفاوتی را در پیش گرفته اند. این وبسایت ها، از منظر قیمت،‌ طراحی آنلاین و زمان تحویل مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته اند.

 

مقایسه 3 مجموعه چاپ کارت ویزیت آنلاین: ویستاپرینت، مو  و جوک­باکس 

 

چاپ ویستاپرینت

چاپ مو

چاپ جوک­باکس

مناسب برای
کسب­ وکارهای کوچک بالاترین کیفیت چاپ کارت ویزیت طرح ها و متریال های منحصربفرد و خاص
میانگین قیمت کارت 20 دلار برای 500 کارت 20 دلار برای 50 کارت 59 دلار برای 500 کارت
کاربری آسان سایت آسان آسان متوسط
الگوها و تمپلیت ها

 

بیش از 8500 تمپلیت با کیفیت خوب بیش از 1300 تمپلیت با طراحی حرفه­ای بیش از 120 تمپلیت با کیفیت خوب
طراحی سفارشی بله، خدمات طراحی گرافیک محدود برای 5 دلار خیر، اما تمپلیت­ها قابل‌تغییر به دلخواه مشتری هستند بله، ارائه خدمات طراحی گرافیک کامل با قیمت تخمینی
زمان تحویل بسته به شرایط ارسال، 3 تا 8 روز بسته به شرایط ارسال، 1 تا 19 روز بسته به شرایط ارسال، 6 تا 10 روز
خدمات مشتریان ایمیل و چت زنده در دسترس به صورت 24 ساعته/7 روز هفته

تلفن قابل‌دسترس از 6 صبح الی 5:30 بعداز­ظهر (زمان معیار اقیانوس آرام)

ایمیل و چت زنده در دسترس به صورت 24 ساعته/7 روز هفته

تلفن قابل‌دسترس از 3 صبح تا 9 بعداز­ظهر (زمان معیار شرقی)، دوشنبه تا جمعه

ایمیل و چت زنده در دسترس به صورت 24 ساعته/7 روز هفته

تلفن قابل‌دسترس از 6 صبح الی 5:30 بعدازظهر (زمان معیار شرقی)، دوشنبه تا جمعه و 10 صبح الی 4 بعدازظهر در روز شنبه

  www.Vistaprint.com www.Moo.com www.Jukeboxprint.com

 

 

چاپ کارت ویزیت آنلاین «ویستاپرینت» : بهترین برای کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک ویستاپرینت را به عنوان بهترین وبسایت چاپ کارت ویزیت آنلاین می شناسند. تعداد گسترده ای از الگوها و تمپلیت ها در این سایت به شما این امکان را می دهد که کارت ویزیت خودتان را به راحتی و به صورت آنلاین طراحی کنید. هزینه های ویستاپرینت معقول و مناسب است و زمان تحویلشان هم خیلی خوب است. در این سایت میتوانید به بهترین ترکیب از تنوع، کیفیت و هزینه چاپ کارت ویزیت دسترسی پیدا کنید.

بیش از 8500 الگو و تمپلیت مختلف در سایت ویستاپرینت ارئه شده است! آنقدر متنوع که شما با هر سلیقه و ذائقه ای میتوانید تمپلیت مورد پسندتان را پیدا کنید و بوسیله ابزار طراحی آنلاین آن را به دلخواه خودتان بسادگی و راحتی تغییر دهید. خوبیش این است که طرح نهایی شما در پنل کاربریتان ذخیره می شود تا در آینده هر زمان که خواستید بتوانید دوباره آن را چاپ کنید.

چاپ کارت ویزیت ویستاپرینت

طیف گسترده ای از تمپلیت های کارت ویزیت، خدمات پس از چاپ و روکش های درجه 1،‌ همگی با قیمتی خوب و مناسب در سایت ویستاپیرینت ارائه می شود. تعداد تمپلیت های سایت ویستاپرینت از مجموع تمپلیت های سایت مو و سایت جوک باکس هم بیشتر است و این موضوع برای ویستاپرینت مزیتی انکارناپذیر شده است.

اگر از این تمپلیت ها هیچکدام مورد پسندتان نبود، با ابزار طراحی آنلاین ویستاپرینت به سادگی می توانید به طرح خود متن اضافه کنید، بافت ها و رنگ های پس زمینه را تغییر دهید و یا تصویر مورد نظر خودتان را اضافه کنید.

در ویستا پرینت قیمت هر 500 کارت از 20 دلار شروع می شود و هزینه های ارسال هم به آن اضافه می شود. این مبلغ از چاپ آنلاین مو و چاپ آنلاین جوکباکس ارزان تر است.

انواع مختلفی از کاغذ و روکش هم در معرض انتخاب شماست، روکش های مات یا براق. کاغذ بازیافتی هم وجود دارد. ظریف­کاری­های خاص مانند روکش­های فویل و پس­زمینه­های مغناطیسی نیز با هزینه­های بیشتر ارائه می شود.

 

نکته حرفه ای: قبل از اینکه برای طراحی کارت ویزیت هزینه کنید مطمئن شوید که نوشته های روی آن حرفه ای نوشته شده اند، از جمله آدرس ایمیل شما. هیچ چیز مانند دیدن @gmial.com روی کارت ویزیت­تان، اعتماد مشتری را نسبت به شما از بین نمی­برد.

 

چاپ کارت ویزیت آنلاین «مو»: کیفیت بسیار بالا برای حرفه ای ها

بهترین کیفیت چاپ کارت ویزیت آنلاین بدون شک متعلق به وبسایت مو است. طراحی حرفه ای و خدمات چاپ آنها هزینه نسبتاً بالایی دارد اما نتایج آن استثنایی است.

اگر می­خواهید بهترین تصویر ممکن از کسب­وکار خود ارائه کنید و بودجه تان هم این اجازه را می­دهد، به وبسایت چاپ آنلاین مو مراجعه کنید.

مزیت رقابتی اصلی چاپ مو فنآوری نوآورانه ای به نام پرینتفینیتی[1] است که در انحصار آنها قرار دارد. با این فناوری آنها می توانند بر روی هر کارت ویزیت یک طرح متفاوت چاپ کنند. شما می­توانید کارت­هایی چاپ کنید که هر کدام تصویر مخصوص به خود دارند با اهدافی متفاوت. برای مثال می شود نمونه کارها یا طیف کامل محصولاتتان را روی کارت ها چاپ کنید.

چاپ کارت ویزیت مو

یک مزیت قابل توجه دیگر وبسایت مو، توانایی به کارگیری فناوری NFC در کارت ویزیت است. فنآوری NFC  این امکان را به شما می دهد که اطلاعات تماس کارت­ ویزیت خود را به دستگاه­های هوشمند مانند تلفن­های همراه یا تبلت­ها انتقال دهید، آن هم با یک تماس ساده کارت روی دستگاه. فایده اش این است که دیگر نگران نیستید مشتریان کارت شما را گم کند، چون اطلاعات شما در تلفن ایشان ذخیره شده است.

 

بیش از 1300 تمپلیت طراحی هم در وبسایت مو وجود دارد. با اینکه تعداد آن نسبت به ویستاپرینت خیلی کمتر است اما کیفیت و جذابیت آنها به مراتب بیشتر است. این تمپلیت ها توسط طراحان حرفه ای خلق شده اند و از نظر زیبایی و شیک بودن حرف اول را می زنند.

 

چاپ کارت ویزیت آنلاین «جوکباکس»: کارت ویزیت منحصربفرد و خاص

چاپ کارت ویزیت خاص، تخصص وبسایت جوکباکس است. خاص بودن هم از نظر قطع و برش کارت و هم از نظر متریال آن. گزینه هایی مانند چوب،‌ ابریشم،‌ چوب پنبه،‌ مواد درخشان یا بامبو با قطع ها و سایز های مختلف در سایت جوکباکس آماده سفارش گیری هستند.

اگر میخواهید کارت ویزیتی داشته باشید که تا بحال کسی ندیده و توجه ها را جلب کند،‌ به سراغ چاپ کارت ویزیت جوکباکس بروید.

چاپ کارت ویزیت جوکباکس

کارکردن با چاپ کارت ویزیت جوکباکس به آسانی ویستاپرینت و مو نیست. بنابراین اگر به دنبال کارت ویزیت استاندارد و معمولی هستید، به سراغ این دو بروید چون جوکباکس به دردسرش نمی ارزد.

در اینجا نمونه کارهای منحصربفرد چاپ کارت ویزیت جوکباکس را ببینید.

 

ارزیابی و مقایسه جامع: 3 مجموعه چاپ کارت ویزیت آنلاین

1) قیمت کارت ویزیت

 عوامل بسیاری در هزینه چاپ کارت ویزیت دخالت دارند، بعضی از آنها عبارتند از:

متریال کارت ویزیت:ضخامت کارت ویزیت معیار مهمی است،‌ هر چه کارت ضخیم تر باشد،‌ بالطبع هزینه اش هم بیشتر است. متریال های غیر متعارف هم هستند که بابت چاپ روی آنها باید حسابی هزینه کنید،‌ مانند چوب، چوب­پنبه یا بامبو و امثال آن.

روکش سفارشی کارت ویزیت: روکش کارت ویزیت تاثیر زیادی در شیک بودن آن دارد. روکش می تواند براق، مات و یا متالیک باشد.

طراحی کارت ویزیت: طراحی سفارشی کارت ویزیت،‌ هزینه دارد. گاهی برای رنگ هم باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. مثلا در چاپ مو و چاپ جوکباکس هزینه رنگ به عنوان یک آیتم مجزا در محاسبه قیمت لحاظ شده است.

قطع و برش کارت ویزیت: قطع متفاوت کارت ویزیت معمولاً توجه ها را جلب میکند چون یکجور چارچوب شکنی به شمار می آید. اما بعضی از شرکت ها مثل ویستاپرینت،‌ فقط با ابعاد مستطیلی سفارش قبول می کنند.

تعداد کارت ویزیت: بدیهی است که هرچه تیراژ کار بیشتر باشد،‌ هزینه آن هم بیشتر می شود. اما هرچه تعداد بیشتر باشد، هزینه تمام شده هر کارت ویزیت کاهش می یابد.

چاپ پشت و روی کارت ویزیت: چاپ پشت کارت در سایت ویستاپرینت برای هر 100 عدد، 5 تا 6 دلار هزینه دارد. اما چاپ مو و چاپ جوکباکس مبنای قیمت گذاریشان متفاوت است.

زمان ارسال کارت ویزیت: ارسال سریع تر هزینه بیشتری دارد،‌ مثلاً کارت ویزیت فوری گران تر است.

هر کدام از آیتم های فوق طیف گسترده ای دارند که در وبسایت های چاپ کارت ویزیت جزو انتخاب های شما هستند و بسته به انتخابتان هزینه هایتان کمتر و بیشتر می شود.  ویستاپرینت از همه ارزانتر است اما چاپ مو و جوکباکس آپشن های نفیس تر و لوکس تری در اختیارتان می گذارند.

 

قیمت چاپ کارت ویزیت

  چاپ ویستاپرینت: چاپ کارت ویزیت ارزان و با کیفیت قابل قبول یعنی ویستاپرینت. با حدود 15 دلار می توانید 500 عدد کارت ویزیت خوب چاپ کنید. با یکم هزینه بیشتر (تقریباً 11 دلار) می شود کارهای نفیس تری هم سفارش داد با متریال های بهتر. این مبلغ اضافی ارزشش را دارد،‌ چون کارت ویزیت شما فاخر و نفیس می شود و در دست مشتریانتان سست و ارزان به نظر نمی آید. برای کارت ویزیت های دو رو، نزدیک به 5 تا 6 دلار دیگر هم باید برای هر 100 عدد کارت ویزیت هزینه کنید. ویستاپرینت تقریباً در همه ایام فروش ویژه دارد و با هر خرید تخفیف خوبی روی فاکتور شما لحاظ می کنند.
چاپ مو: کیفیت هزینه دارد،‌ برای همین است که چاپ مو از چاپ ویستاپرینت گران تر است. کارتهای استاندارد 9 در 5 برای هر 50 عدد 20 دلار هزینه دارد. کارتهای کوچک یا مینی کارت هم می شود سفارش داد در ابعاد 3 در 7 ، که 100 عدد از آن نزدیک به 100 دلار آب می خورد. اما پش فرض چاپ مو کارت ویزیت دو رو است حتی با قابلیت پرینتفینتی. یعنی اگر بخواهید پشت هر کارت ویزیت تصویری اختصاصی چاپ شود،‌ در هزینه هایتان تفاوتی نمیکند.
چاپ جوکباکس: قیمت ها در جوکباکس بستگی به زمان تحویل سفارش دارد. در هنگام ثبت سفارش دو گزینه پیش روی شماست که در قیمت کار تاثیر دارد: «صبر کنید و کارت­ ذخیره کنید» و «کارت­های ویزیت فوری».فرقی نمیکند طرح تان دو رو باشد یا یک رو، در جوکباکس هزینه کارت ویزیت دو رو را باید پرداخت کنید. برای روکش هم دو انتخاب دارید: روکش براق و روکش مات.

در جوکباکس، چاپ کارت ویزیت روی کاغذهای معمولی و اندازه استاندارد (9 در 5) برای هر 500 کارت 59 دلار هزینه دارد که از ویستاپرینت بیشتر و اندکی از مو کمتر است. در صورتی که متریال های منحصربفردی مثل چوب یا چوب پنبه مد نظر دارید،‌ بین 100 تا 300 دلار هزینه هایتان نسبت به متریال های کاغذی بیشتری می شود.

 

2) کیفیت و تعداد تمپلیت های کارت ویزیت

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید احتمالا برای طراحی کارت ویزیت خود خیلی خرج نمیتراشید. به همین خاطر،‌ اکثر وبسایت های چاپ آنلاین، تمپلیت هایی تهیه کرده اند که شما می توانید از بین آنها یکی را انتخاب و اطلاعات خود را در آن وارد کنید.

 

 تمپلیت های کارت ویزیت

چاپ ویستاپرینت:ویستاپرینت بیش از 8500 تمپلیت برای کارت ویزیت و سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد، خیلی بیشتر از چاپ مو یا جوک­باکس. شما می توانید با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خودتان یا بر اساس یک صنعت خاص به تمپلیت های مورد نظر خودتان دست پیدا کنید. ممکن است همه آنها خیلی خلاقانه و یا شیک نباشند،‌ اما از میان آن همه تمپلیت قطعا یک کار شیک و بدربخور می توانید پیدا کنید که مناسب کسب و کارتان باشد.
چاپ مو: در وبسایت چاپ آنلاین مو،‌ بیش از 1300 تمپلیت درجه یک توسط گرافیست های حرفه ای خلق شده است.  تصویر و بیوگرافی این گرافیست ها را هم در  کنار هر تمپلیت گذاشته اند.  هر کس به سادگی می تواند این طرح ها را به سبک و سلیقه خودش تغییر دهد؛ تغییراتی مثل تعویض فونت،‌ تغییر رنگ یا حتی بک گراند؛ عکس هم می شود اضافه کرد.
چاپ جوکباکس: در بین این 3 مورد وبسایت چاپ آنلاین، تعداد تمپلیت های جوکباکس از همه کمتر است، 120 عدد. این تمپلیت ها به خوبی و جذابی تمپلیت های سایت مو نیستند اما به احتمال زیاد می شود از میان آنها کار مناسبی پیدا کرد.

 

3) طراحی سفارشی کارت ویزیت

اگر یک طرح کارت ویزیت اختصاصی می خواهید و هیچکدام از تمپلیت ها پسندتان نمی شود، می توانید یک طراحی اختصاصی سفارش دهید. برخلاف وبسایت مو،‌ ویستاپرینت و جوکباکس سفارش طراحی قبول می کنند و در هر سه وبسایت امکان آپلود فایل طراحی وجود دارد. قیمت ویستاپرینت نسبتاً مناسب است اما جوکباکس برای طراحی نزدیک 500 دلار هزینه پایتان حساب می کند.

یک راه دیگر هم هست، اینکه به سایت های خدمات طراحی مراجعه کنید. برای مثال در سایت فایور با 5 دلار هم می شود سفارش طراحی داد. در این سایت طراحان گرافیست رتبه بندی شده اند و نمونه کارهایشان را هم می شود مشاهده کرد.

گزینه خوب دیگر سایت 99designs است که یک پلتفرم جامع برای ارتباط مشتریان و طراحان است. در این سایت میتوانید تصویر ذهنی خود را به طراحان بگویید و پیشنهادات فراوانی دریافت کنید. البته این کار احتمالاً چندصد دلار خرج روی دستتان بگذارد.

 

طراحی سفارشی کارت ویزیت

چاپ ویستاپرینت:در ویستاپرینت برای خدمات طراحی از شما 5 دلار دریافت می شود. انتظار نداشته باشید که با این مبلغ کم یک طراحی سفارشی کاملاً اختصاصی به شما بدهند؛ در حد یک تغییر رنگ یا تغییرات جزئی در طرح،‌ یا طراحی مجدد یک کارت ویزیتی که فایل آن را گم کرده باشید. در ویستاپرینت طراحی لوگو هم انجام می دهند،‌ با قیمت 90 دلار. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات طراحی ویستاپرینت کسب کنید.

 چاپ مو: خدمات طراحی اختصاصی در سایت مو وجود ندارد. اما تمپلیت های آنها خیلی خوب است و امکان تغییر در فونت ها، رنگ بندی و تصاویر هم وجود دارد. از آنجایی که این تمپلیت ها توسط گرافیست های حرفه ای ایجاد شده است، از نظر بصری جذاب هستند و حتماً یک طرح خوب و مناسب کسب و کارتان در آن پیدا میکنید.

چاپ جوکباکس: جوکباکس برای خدمات طراحی اختصاصی با فری لنسرهای برتر دنیا همکاری میکند و از این حیث به خود می بالد. روند کار اینگونه است که ابتدا یک فرم درخواست آنلاین برای طراحی سفارشی پر میکنید تا برآورد قیمت برایتان ارسال شود. در صورت تایید شما، گرافیست برایتان طرح میزند تا بررسی کنید و نظر بدهید. مشاوره با گرافیست ها برای هر 30 دقیقه 45 تومان هزینه دارد که شامل دو بار تغییرات در طرح هم می شود. هزینه طراحی سفارشی در سایت جوکباکس اعلام نشده است اما می توانید تجربه مشتریانشان را در سایت بخوانید تا عیار دستتان بیاید.

 

 

 

4) راحتی استفاده از وبسایت چاپ کارت ویزیت

کار کردن با وبسایت های چاپ آنلاین قاعدتاً باید راحت باشد وگرنه ضرورتی ندارد که افراد مدت زمان زیادی صرف سفارش دادن یک کارت ویزیت ساده کنند.

 

 راحتی استفاده از وبسایت

چاپ ویستاپرینت:استفاده از ویستاپرینت و یادگیری کار با آن بسیار آسان است. می توانید از میان تمپلیت های مختلف یک خوبش را پیدا کنید، آن را ویرایش کرده و سفارش دهید یا هم اینکه فایل طراحی تان را آپلود کنید. همچنین می توانید طرح نهایی را به صورت سه بعدی ببینید که تا حد زیادی به حالت واقعی شبیه است و یک تصور خوبی از شکل نهایی کارت چاپ شده به شما نشان می دهد. در اینصورت مطمئن خواهید شد که اندازه ها درست هستند و نوشته ها به راحتی خوانده می شوند.

در ویستاپرینت سفارشات قبلی شما آرشیو می شود تا بتوانید به سرعت آن ها را پیدا کنید، تغییر دهید و تجدید سفارش کنید. برای مجموعه های بزرگ که میخواهند همه پرسنل کارت ویزیت یکسان داشته باشند،‌ این خیلی قابلیت خوبی است.

تنها مورد آزادهنده این است که در هنگام پرداخت، محصولات دیگر خود را مثل جاکارتی، خودنویس و امثال آن را با زور می خواهند به شما بفروشند. این کار فرایند پرداخت را به تأخیر می اندازد هرچند که در مجموع تاثیر زیادی بر تجربه مشتری نمیگذارد.

چاپ مو: کاربری وبسایت مو بسیار آسان است و پلت فرم آنها بسیار تر و تمیز است. در آنجا میتوانید کارتهای خود را به سادگی ویرایش کنید. در طول فرایند سفارش مراحل جذابی را تجربه میکنید و جملات بانمک و نوشته های فکاهی کار ساخت کار را لذت بخش تر میکنند.

وقتی میخواستم مبلغ سفارش را پرداخت کنم، خطایی ظاهر شد با این مضمون که سفارش شما مشکل دارد. وقتی چک کردم متوجه شدم که جمله پیش فرض تمپلیت را تغییر نداده ام. به این دلیل و بسیاری از دلایل دیگر به این نتیجه می رسیم که وبسایت مو خیلی هوشمند و با تجربه کاربری عالی طراحی شده است. در وبسایت مو،‌ همزمان با ویرایش و اعمال تغییرات در تمپلیت ها می توانید شکل نهایی کارت ویزیت چاپ شده را هم ببینید.

چاپ جوکباکس: کار کردن با جوک باکس کمی مشکل تر ویستاپرینت و مو است و به اندازه آنها اتومات و روتین نیست. برای مثال،‌ اول آدم تصور می کند که برای دیدن تمپلیت ها باید قبلا از سایت خرید کرده باشد،‌ در حالیکه در بخش «تمپلیتها» میتوانید تمپلیت ها را ببینید و با استفاده از آنها طرح بزنید و نمونه اولیه را هم دانلود کنید. اما در ویستاپرینت و مو داستان متفاوت است. در آن جا با کلیک کردن دکمه «شروع به کار» فرایند کامل برای شما توصیف میشود و اینگونه نیست که بین بخش های مختلف سایت سردرگم شوید.

 

5) زمان تحویل کارت ویزیت

معمولا افراد و مدیران کسب و کارها،‌ زمانی به فکر سفارش کارت ویزیت می افتند که یک مراسم یا نمایشگاهی در پیش دارند، یعنی دقیقه 90! اگر در آخرین لحظه به دنبال کارت ویزیت فوری هستید، خبر خوب این است که جای نگرانی نیست و کارت ها را به سرعت می توانید چاپ کنید. خبر بد اینکه هزینه هایتان کلی بیشتر  می شود.

در ادامه به مقایسه زمان و هزینه تحویل این 3 وبسایت چاپ آنلاین بر اساس مکان یک دفتر فرضی در نیویورک پرداخته ایم:

 

زمان تحویل کارت ویزیت

چاپ ویستاپرینت:سریعترین گزینه کارت ویزیت در ویستاپرینت 3 روز کاری طول می کشد که مبلغ آن 20 دلار است. ارزانترین گزینه هم 8 روز زمان می برد فقط با 5 دلار.

چاپ مو: اگر تا قبل از 8 شب سفارش خود را ارسال کنید تا قبل از 10:30 صبح روز بعد کارت ویزیت ها به دستتان می رسد. در اینصورت نزدیک به 55 دلار هزینه اش می شود. اگر بتوانید یک هفته صبر کنید این مبلغ به 10 دلار کاهش می یابد.

چاپ جوکباکس: اگر ساکن ونکوور باشید جوکباکس همانروز کارت ویزیت ها را به دستتان می رساند. در غیر این صورت 25 تا 130 دلار خرج بر میدارد تا روز بعد بتوانید تحویل بگیرید. اما این ارسال سریع فقط از میان تعداد محدودی از کارت هاست. در صورتی که عجله نداشته باشید، 6 تا 10 روز چاپ کارت ها طول می کشد، 1 تا 7 روز کاری هم ارسال آنها. در این صورت فقط 13 دلار بابت ارسال مجبور هستید بپردازید.

 

6) خدمات مشتریان چاپ کارت ویزیت

امکان گفتگو با واحد خدمات مشتریان امکان خوبی است که هر سه مجموعه مورد بحث ارائه می­دهند. با اینکه استفاده از سایت های آنها بسیار ساده و آسان است اما اگر در ثبت سفارش یا طراحی آنلاین کارت ویزیت خود مشکل پیدا کنید، هر سه گزینه از طریق تلفن، ایمیل و چتف خدمات پشتیبانی مناسبی ارائه می­دهند.

 

خدمات مشتریان

چاپ ویستاپرینت:در 7 روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز میتوانید از طریق ایمیل و چت از ویستاپرینت خدمات پشتیبانی دریافت کنید. اما پاسخگویی تلفنی در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 7 صبح تا 12 شب انجام می شود. در تعطیلات آخر هفته هم تلفن را جواب میدهند،‌اما از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر.
چاپ مو: همه روزه و در تمام ساعات پشتیبانی سایت مو از طریق چت پاسخگویی نیازهای شماست. اما ایمیل ها را روز بعد جواب می دهند. پشتیبانی تلفنی هم در روزهای کاری انجام میشود،‌ از 3 صبح تا 9 شب.
چاپ جوکباکس:پاسخگویی 24 ساعته از طریق چت و پاسخ به ایمیل ها ظرف 8 ساعت جزو خدمات پشتیبانی جوکباکس است. در روزهای کاری هم به صورت تلفنی میتوانید با آنها در تماس باشید، از 6 صبح تا 5:30 عصر. اگر بخواهید به زبان های فرانسوی و اسپانیایی هم صحبت میکنند!

 

بهترین وبسایت چاپ کارت ویزیت آنلاین در جهان

وبسایت چاپ کارت ویزیت آنلاین مناسب برای
چاپ ویستاپرینت به طور کلی برای کسب وکارهای کوچک
چاپ مو بالاترین کیفیت طرح­ها و چاپ
چاپ جوک­باکس منحصربه­ فردترین طرح­ها
چاپ اورنایت­پرینتس[2] تحویل یک­شبه برای سفارشات فوری
چاپ آفیس­دپو[3] دریافت در محل فروشگاه برای سفارشات فوری
چاپ 1-800 پست­کارتس[4] چاپ افست
چاپ گات­پرینت[5] کارت­هایی با انواع مختلفی از اشکال ارائه می­کند

 

[1] Printfinity

[2] Overnight Prints

[3] Office Dopet

[4] 1-800 Postcards

[5] GotPrint