6 شرکت تبلیغاتی برتر جهان

معرفی 6 شرکت تبلیغاتی برتر جهان 

 

گروه ادوایزری. اچ.کیو (AdvisoryHQ) هرساله شرکت های تبلیغاتی و برندهای بزرگ دنیا را ارزیابی می کند و بر اساس شاخص‌های مشخصی به رتبه بندی این برندها می‌پردازد. در این مقاله گروه ادوایزری به سراغ آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ دنیا رفته و آن ها را تحلیل کرده است. بر این اساس، 6 آژانس تبلیغاتی به عنوان برترین‌ های دنیا شناخته شده اند که در ادامه دلایل موفقیت هر کدام به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته است. بزودی گزارشی از بهترین چاپخانه های دنیا از همین گروه در بلاگ چاپیروس منتشر خواهد شد.

 

ششم: شرکت تبلیغاتی Wieden+Kennedy

«ویدن کِنِدی» بخاطر تاثیرات گسترده‌ای که در حوزه فرهنگ و هنر از خود به جا گذاشته‌است، در حال تبدیل شدن به یکی از چشم‌گیرترین شرکت های تبلیغاتی دنیاست. این شرکت نه تنها در طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی فوق العاده برای شرکت ها و برندها ید طولایی دارد، بلکه در تبلیغ شرکت خود هم بسیار خوب عمل کرده است. شمار زیادی از برنامه های رادیویی، بازی ها و برنامه های سرگرمی و وبلاگ های متعدد، شهرت زیادی برای «ویدن کِنِدی» دست و پا کرده است و باعث شده سهم خوبی از این داستان ها نصیبشان شود.

 

شرکت تبلیغاتی Wieden+Kennedy

 

آژانس تبلیغاتی «ویدن کِنِدی» به دو علت زیر مشهور و موفق شده است:

دامنه وسیع فعالیت ها

این شرکت فهرستی طولانی از مشتریان درست و حسابی دارد که مهم‌ترین آن‌ها کسب و‌کارهایی مانند نایک، اولد اسپایس(Old Spice) و هربال اسنس ((Herbal Essence هستند. تنوع کاری زیاد شرکت تبلیغاتی «ویدن کِنِدی» در زمینه‌های موزیک ویدئو و آهنگ‌ها، پیام‌های بازرگانی کوتاه و سایر انیمیشن‌های با کیفیت یکی از عوامل موفقیت این برند است. بازرگانی «ویدن کِنِدی» در زمان المپیک ریو در سال 2016 عملکرد چشمگیری از خود نشان داد و تبلیغات زیادی برای برندهایی مانند کرونا(Corona)، نت‌فلیکس (Netflix) و کوکاکولا (Coca-cola) انجام داد. با نگاهی به پورتفوی «ویدن کِنِدی» در اینجا می‌توانید بعضی از کارهای شاخص این شرکت را ببینید.

 

 

گسترش شعبه‌ها

با اینکه «ویدن کِنِدی» یکی از بهترین شرکت تبلیغاتی های جهان است، اما در میان همین بهترین‌ها هم به نوعی خاص و یونیک است. علتش هم شعب مختلف این برنداست که در نقاط مختلف دنیا پراکنده اند. هر یک از هشت آفیس این شرکت تبلیغاتی برنامه‌ها و تخصص‌های متفاوتی دارند که با نیاز بازار و مهارت افرادی که در آن آفیس کار می‌کنند سنخیت دارد. برای اینکه فهرست کامل تجربیات، گواهینامه‌ها، عناوین و تصاویر کارکنان «ویدن کِنِدی» را ببینید، می‌توانید سری به صفحه‌ی مردمی آنها را در اینجا بزنید. فعالیت کارکنان‌، طراحان و مدیران تبلیغاتی این شرکت کاملاً شفاف روی سایتشان به نمایش گذاشته شده است. به طور مثال، دفتر پورتلند این شرکت برنامه‌ای را آغاز کرده است که در آن شرکت‌های تبلیغاتی با کارافرینان حوزه‌ی فناوری با یکدیگر مشارکت می‌کنند تا شبکه های اجتماعی و پلتفرم‌های جدیدی را ابداع کنند. دفتر آمستردام یک برنامه‌ی کارآموزی را شروع کرده و اداره‌ی دهلی نیز یک کلکسیون هنری راه انداخته که قیمت‌ آثار عرضه شده در آن مناسب و منصفانه است.کلکسیون منتخبی از علایق مختلف و روش های خلاقانه، باعث شده است که «ویدن کِنِدی» به یکی از بهترین آژانس‌های تبلیغاتی دنیا بدل شود. آن‌ها دائما به دنبال چیزهای جدید و متفاوت هستند. مخصوصا اینکه چون هر یک از دفاتر این شرکت شیوه‌ و روش منحصر بفرد خود را دنبال می کند، آن‌ها دائما در حال سوق دادن صنعت تبلیغات به سمت و سو های جدید هستند.

 

پنجم: شرکت تبلیغاتی MullenLowe

گروه «مولن لاو» که تصویر یک «اختاپوس بوکسور!» را به عنوان نماد خودش برگزیده، خود را به عنوان «گونه‌ ای متفاوت از جانوران» معرفی می‌کند. همانند بیشتر شرکت‌های تبلیغاتی موجود در این رتبه بندی، گروه «مولن لاو» نیز یک سازمان عمومی است اما بیشتر شبیه یک آژانس تبلیغاتی مستقل فعالیت می‌کند. مثل بیشتر آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ و مشهور، این آژانس سابقه همکاری با برند‌های بزرگی مانند متل (Mattel)، اسوس (Asos)، گوگل، جانسون اند جانسون (Johsnon & Johnson) را در کارنامه خود دارد.

شرکت تبلیغاتی MullenLowe

 

رویکرد کاری

یکی از ویژگی های منحصربفرد آژانس تبلیغاتی مولن لاو،‌ مدل کسب و کار جالب آن است که چهار بخش مختلف دارد:

بخش مولن لاو (MullenLowe): شبکه‌ی ارتباطات بازاریابی یکپارچه‌ی این شرکت است که در بیش از 65 بازار قابل دسترس است.

بخش اُپن مولن لاو (MullenLowe Open): این بخش در زمینه‌ی رفتار مصرف‌کنندگان خرده فروشی و تجارت الکترونیک، تخصص دارد.

بخش پروفرو (MullenLowe Profero): این بخش مانند بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی دیگر، یک آژانس دیجیتال مارکتنیگ با خدمات کامل است که طراحی استراتژی، طراحی تبلیغات و تحلیل‌های آماری را نیز در این حوزه انجام می‌دهد.

بخش مدیاهاب مولن لاو (MullenLowe Mediahub): بخشی خلاقانه با قابلیت فعالیت در سطح جهانی است که مسئولیت برنامه‌ریزی ارتباطات، جست‌و‌جوی جهانی و رسانه‌های عملکردمحور را به عهده دارد.

گروه MullenLowe  هم، می‌تواند مثل خیلی‌های دیگر با ایده‌های معمولی کمپین‌های تبلیغاتی راه اندازی کند اما این کار را نمی‌کند. در عوض آن‌ها در تلاشند که هنجارشکنی کنند و چیزی منحصر به فرد ارائه کنند؛ آن‌ها این کار را عمدتاً با محوریت هایپرباندلینگ (hyperbundling) یا همان خدمات ترکیبی انجام می‌دهند. «مولن لاو» در چهار بخشی که دارد، سرویس‌هایی را با یکدیگر ترکیب می‌کند که نتیجه آن افزایش آگاهی برند و جلب توجه بالا است. این سرویس‌ها مبتنی بر استراتژی‌های تبلیغاتی مختلفی است: آگاهی برند،‌ بازاریابی دیجیتال،‌ مدیریت شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی اثربخش، تحلیل بازاریابی و عملکرد از جمله این خدمات است. به طور کلی، هدف آن‌ها گسترش کمپین‌های تبلیغاتی مشتریان نه در یک بعد خاص بلکه در تمامی ابعاد است.

جوایز

MullenLowe به علت عملکرد عالی در حوزه تبلیغات، دائما در حال کسب شهرت است و از این حیث فاصله‌ای چشمگیر با سایر شرکت‌های فعال در این حوزه دارد. این آژانس تبلیغاتی بخاطر استفاده‌ی بهینه از رسانه‌های جدید، رسانه‌های نوظهور و رسانه‌های حسی، تا کنون جوایز زیادی دریافت کرده‌ است؛ و در زمینه‌ تحقیقات بازار و بررسی رفتار مصرف‌کننده هم عملکرد درخشانی دارد. هم‌چنین این برند جوایز متعدد CLIO و OMMA را برای «کمپین بهترین نمایش» و «کمپین بهترین بازاریابی ویروسی» (مربوط به کلیپ سخت‌ترین شغل جهان) و هم‌چنین بهترین استفاده از «یکپارچگی محتوا» دریافت‌کرده‌ است. لیست جوایز آژانس تبلیغاتی «مولن لاو» را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

 

چهارم: شرکت تبلیغاتی Ogilvy & Mather

آژانس تبلیغاتی «اُگیلوی و ماثر» جهش بزرگی داشته و توانسته از یک شرکت تبلیغاتی یکی دو نفره به یکی از 6 شرکت بزرگ تبلیغاتی دنیا تبدیل شود. گسترش چشمگیر این شرکت تنها با چند آژانس بزرگ جهانی قابل مقایسه است و آنها توانسته‌اند از زمان آغاز به فعالیتشان در سال 1948 توسط موسسشان یعنی «دیوید اگیلوی» همچنان به گسترش خود ادامه دهند. «اُگیلوی و ماثر» هم‌اکنون نمایندگی های زیادی در سرتاسر دنیا و در حدود 150 شهر دارد که این نمایندگی‌ها طیف گسترده‌ای از سرویس‌های تبلیغاتی را ارائه می‌‌دهند.

 

شرکت تبلیغاتی Ogilvy & Mather

عوامل کلیدی که موجب شده تا این شرکت به یکی از بهترین شرکت‌های تبلیغاتی دنیا تبدیل شود:

 

دامنه وسیع فعالیت ها

عامل کلیدی در رشد و گسترش این شرکت، تمرکز بر روی تنها یک سرویس تبلیغاتی است: افزایش شناخت برند در ذهن مصرف‌کنندگان. با توجه به سرشت اصلی این شرکت،‌ «اُگیلوی و ماثر» به ارائه استراتژی‌ها و خدمات تبلیغاتی تمایل دارد که باعث ایجاد برندهای جدید شود. اگر بدنبال یک آژانس تبلیغاتی متفاوت در بازاریابی دیجیتال، تبلیغ محصول و یا برگزاری کمپین تبلیغاتی هستید، شرکت «اُگیلوی و ماثر» وسیع‌ترین حوزه فعالیت در صنعت تبلیغات را به خود اختصاص داده‌ است.

چند مورد از سرویس‌های تبلیغاتی آن‌ها عبارت است از:

 

تحلیل رفتار مصرف‌کننده:

با شناخت بهتر رفتار مصرف‌کنندگان، برندسازی بهتری می‌توان داشت. بدون اطلاع از علت رفتار  او اینکه چه تغییراتی باید در رفتار خود ایجاد کنید، حتی اگر بهترین شرکت‌های تبلیغاتی دنیا در کنارتان باشد، نمی‌توانید تبلیغات موثری داشته باشید.

مشارکت مشتریان:

آنها روش‌های تبلیغاتی طراحی می‌کنند که مشتریان شما مدام درگیر تبلیغاتتان شوند.

 

بازاریابی دیجیتال:

امروزه آژانس‌های تبلیغاتی تاکید زیادی بر روی بازاریابی دیجیتال دارند، که دلیل آن گرایش بیشتر مصرف‌کنندگان به سمت رسانه‌های دیجیتال است. شرکت «اُگیلوی و ماثر» یکی از آژانس های برتر تبلیغاتی است که انواع سرویس‌های بازاریابی دیجیتال را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. یکی از خدمات مهمی که حتماً باید به آن توجه کنیم، سرویس‌های تبلیغاتی برای مدیریت بحران است. شرکت «اُگیلوی و ماثر» همان تیمی است که شما در زمان بحران به آن نیاز دارید تا به افزایش شهرت برند شما کمک کند. آن‌ها در زمینه‌ی جبران آسیب‌های وارد شده به برند تجربه‌ا‌ی دیرینه دارند. به این شرکت اختیار اعمال نفوذ بدهید تا از طریق تبلیغات موثر و کارامد به دفع هرگونه آسیب وارده به شهرت برند شما و یا رفع مشکلات و معضلات شما کمک کند.

 

مکان‌ها

شما فاصله‌ی چندانی از نمایندگی‌های شرکت«اُگیلوی و ماثر ندارید و شعب این شرکت تبلیغاتی را می‌توانید در تمامی قاره‌ها پیدا کنید. به طور مثال این آژانس تبلیغاتی در آمریکای شمالی به تنهایی 14 شعبه دارد وعمدتاً در شهرهای بزرگ هم فعالیت می‌کند (مانند چیپل هیل، سان فرانسیسکو، دترویت و نیویورک).

 

سوم: شرکت تبلیغاتی Droga 5

«دورگافایو» یکی از آژانس‌‌های برتر تبلیغاتی است که خود را به عنوان شرکتی «خلاقیت محور» و «بومی دیجیتالی» معرفی می‌کند و تمرکز عمده‌ی آن بر فعالیت‌های اجتماعی است. در حالی که این شرکت اخیرا سالگرد 10 سالگی فعالیت خود را جشن گرفته است، ولی اطلاعات کافی در رابطه با تاریخچه‌ی این شرکت در دسترس نیست زیرا آن‌ها بیشتر بر زمان حال متمرکز شده‌اند نه بر زمان قدیم؛ یعنی زمانی که آن‌ها همین الان مشغول به فعالیت در آن هستند و جایی که توجه و هدف آن‌ها بر آن متمرکز شده است.

 

شرکت تبلیغاتی Droga 5

«دورگا فایو» که فعالیت خود را با یک پروژه‌ی بزرگ در سال 2006 آغاز کرده، ممکن بود در عرض کمتر از 30 روز از شروع فعالیت به زندان بیفتند. اما از آن زمان تا حالا به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند. شاید این موفقیت تا حدودی به ماهیت ریسک-پذیری این شرکت مربوط شود. این روحیه ریسک‌پذیری تولید تبلیغات موثری را رقم زده است که مشابه آن قبلاً دیده نشده است! «دورگافایو» تا کنون با کمپانی‌های بزرگی کار کرده است که از جمله آن‌ها میتوان به یونیسف (UNICEF)،‌ گوگل،‌ اچ بی او (HBO)، پیزا هوت (Pizza Hut) و پرودنشیال (Prudential) اشاره کرد که البته فهرست این مشتریان بزرگ همچنان در حال افزایش است. فهرست کارهای قبلی این شرکت بسیار طولانی است که می‌توانید آن را در اینجا مشاهده کنید.

عوامل کلیدی زیر باعث شده است که این شرکت به یکی از بهترین آژانس‌های تبلیغاتی دنیا تبدیل شود:

 

ارتباط‌های شخصی

آنها اطلاعات چندانی در رابطه با تاریخچه‌ی تاسیس آژانس خود به افراد نمی‌دهند اما قطعاً اطلاعات زیادی در مورد سرویس‌های تبلیغاتی کنونی و کارکنانشان دارند. می‌توانید در اینجا به فهرست دفاتر، عکس پرسنل این شرکت بهمراه نام ایشان، صلاحیت‌ها وتجربیاتشان نگاهی بیاندازید. همیشه لازم نیست که بدانید شرکت تبلیغاتی شما کارکنان خود را از کجا استخدام کرده‌است، اما بهتر است تا پیش از امضای قرارداد، اطلاعات بیشتری در رابطه با صلاحیت کارکنان آن شرکت و ارتباط تخصص آن‌ها با استراتژی‌های تبلیغاتی و سرویس‌های مورد نیاز خود کسب کنید.

 

گستره حوزه فعالیت

پیش از امضای قرارداد با یک شرکت تبلیغاتی، اطلاع از  اینکه آن شرکت قادر به ارائه چه سرویس‌هایی به برند شماست، امری بسیار ضروری و مهم است. «دورگا فایو»  استراتژی‌ها و سرویس‌های تبلیغاتی زیادی می‌تواند ارائه دهد. علت اثربخشی بالای خدمات این شرکت بخاطر سرویس‌های گسترده آنهاست که فهرست برخی‌ از آنها در زیر آمده است:

تولید پروتوتایپ

بازاریابی حسی

کمپین‌های بازاریابی یکپارچه

استراتژی‌ برند

طراحی سایت‌های اینترنتی ویژه‌ی برندها

ارزیابی و تحلیل آمار‌ی

البته این‌ها تنها چند مورد از هفده سرویس تبلیغاتی است که  «دورگافایو» به مشتریانش ارائه می‌دهد.

خدمات شرکت تبلیغاتی Droga 5

 

جوایز

«دورگافایو» در جشنواره‌ی شیر‌های کن که همین امسال برگزار شد به عنوان یکی از شرکت‌ های برتر تبلیغاتی مستقل انتخاب شد. این آژانس تا کنون توانسته است در چندین جشنواره‌ی دیگر نیز جوایز خوبی را دریافت کند. «دورگا فایو» به عنوان آژانس Ad Age & Creativity سال انتخاب شد و هم‌چنین جوایز دیگری از جشنواره‌ی D&AD دریافت کرده است.

 

دومین: شرکت تبلیغاتی DDB Worldwide

تمرکز «دی دی بی» بر تولید محتوا و معرفی خود به عنوان یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی دنیاست. تلاش آن‌ها این است که با حداقل هزینه و خیلی سریع به این هدف نائل آیند. آنها بوسیله داشبوردهایی که طراحی کرده‌اند با جمع آوری‌ داده‌های بسیار از کمپین‌های خود،‌ کارایی این کمپین‌ها را رصد می‌کنند و قادر هستند تا فرایند‌های کاری خود را به سرعت اصلاح کنند. «دی دی بی» برای شرکت‌هایی مانند گلاد (Glad)، آیکیا (Ikea)،‌ مک دونالد (McDonald)، فولکس واگن (Volkswagen)، اسپرینت (Sprint)،‌ سیدنی اُپن هوس(Sydney Opera House) خدمات تبلیغاتی زیادی ارائه کرده‌است.

شرکت تبلیغاتی DDB Worldwide

عوامل کلیدی که این شرکت را به عنوان یکی از شرکت‌های تبلیغاتی عالی رتبه تبدیل کرده است:

 

پاداش‌ها و جوایز

«دی دی بی»  به دلیل عملکرد شاخص خود در صنعت تبلیغات،‌ تا کنون جوایز بسیار زیادی دریافت کرده است که فهرست آنها را می‌توانید در اینجا ببینید. با نگاهی به عناوین زیر،‌ می‌توان علت افزایش رتبه این آژانس تبلیغاتی و تبدیل شدن آن به یکی از بهترین‌ها را درک کرد:

101 شیر (Lions ) در فستیوال خلاقیت بین‌‌المللی شیرهای کن (مانند Grand Prix کارایی خلاقیت و چندین شیر طلایی) در سال 2016

32 مداد در جشنواره‌ی R&AD در سال 2015

32 جایزه در جشنواره‌ی بین المللی لندن در سال 2016

 

گستره حوزه فعالیت

بیشترین سرویس‌های تبلیغاتی که این شرکت تبلیغاتی می‌دهد عبارتند از پیام‌های بازرگانی کوتاه،  فیلم‌های کوتاه اطلاع رسانی (infomercials ) و یا دیگر انواع موشن گرافیک. «دی دی بی»  آثار گرافیکی ویژه‌ای خلق می‌کند که در آن  از تصاویر جذاب،‌ آمارهای پژوهشی، مفاهیم هوشمندانه و جذابیت‌های مدرن استفاده شده است. آن‌ها کمپین تبلیغاتی «کمک به کنیا، نه کانی» را بر عهده داشتند که در نتیجه آن مبالغ زیادی برای کمک به آفریقا جمع‌آوری شد. («کانی وست» یکی رپر و ترانه‌سرای آمریکایی است که کنسرت‌های خیریه‌ای نیز برگزار می‌کند.) «دی دی بی»  آمارهای خیلی ارزشمندی دارد که ثابت می‌کند که در اجرای استراتژی‌های تبلیغاتی موثر کاملاً تواناست.

 

خدمات مشتریان

«دی دی بی»  با ایجاد یک فضای شخصی که در آن کارمندان نظرات و فلسفه‌های خود را در رابطه با شرکت به اشتراک می‌گذارند، شرایطی ایجاد کرده ‌است که کاملاً متفاوت از سایر شرکت‌های تبلیغاتی است. در حالیکه بیشتر آژانس های تبلیغاتی در حد چند پاراگراف در رابطه با تاریخچه‌ی شرکت خود می‌نویسند، «دی دی بی» فیلم‌های تبلیغاتی در حد کسب و کارهای خیلی بزرگ می‌سازد  و ارتباطی صمیمی‌ با مردم برقرار می‌کند. شرکت «دی دی بی» در شهرهای بزرگ  ایالات متحده‌ی آمریکا مثل دیگر آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ حضور دارد، شهرهایی نیویورک سیتی، بروکلین، میامی و سان فرانسیسکو.

 

شرکت تبلیغاتی BBDO

 

بهترین: شرکت تبلیغاتی BBDO

«بی بی دی او» که در سال 1891 تاسیس شد اولین دفتر کوچک خود را در شهر نیویورک و با نام شرکت Batten افتتاح کرد. در سال‌های بعدی، زمانی که با شرکت بارتون (Barton)، دورستین (Durstine) و آزبورن (Osborn) ادغام شد، شرکت نسبتاً جدید بارتون، باتن، دورستین و آزبورن(Batten, Barton و Durstine و Osborn) یا همان «بی دی دی او»(BBDO) به صورت رسمی آغاز به کار کرد. «بی دی دی او» کار خود را از یک دفتر تک-اتاقی شروع کرد و هم‌اکنون یکی از برترین آژانس های تبلیغاتی است که از سال‌ها پیش، یعنی در حدود 130 سال پیش در این زمینه مشغول به کار بوده است. هم‌اکنون این شرکت در حدود 289 آژانس تبلیغاتی دارد که در کل جهان پراکنده شده است و بیش از 15000 نفر کارمند دارد که همین موضوع باعث شده تا به یکی از بهترین آژانس های تبلیغاتی سراسر جهان بدل شود.

عوامل زیر باعث موفقیت این برند شده اند:

 

جوایز

«بی دی دی او» تا کنون جوایز زیادی بدلیل عملکرد شایسته‌ی خود دریافت کرده است. این آژانس تبلیغاتی یکی از کارامدترین شبکه‌های تبلیغاتی در سراسر دنیاست که هم در فستیوال کن و هم در گزارش‌های سالانه‌ی کن به عنوان بهترین شرکت تبلیغاتی شناخته شد. در حالیکه بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی به خاطر جوایز اندکی که در طول سال‌های طولانی دریافت کرده‌اند به خود می‌بالند، «بی دی دی او» برای سالیان متمادی به عنوان یکی از برترین آژانس های تبلیغاتی، شهرت قابل توجهی بدست آورده است. آن‌ها از سال 2005 تا به امروز جوایز زیادی را دریافت کرده‌اند و کاملاً شناخته شده‌هستند.

 

 

گستره حوزه فعالیت

«بی دی دی او» با چندین سرویس تبلیغاتی اثربخش به کمک مشتریانش می‌رود. این شرکت هم در زمینه پیام‌های بازرگانی و هم در حوزه تبلیغات چاپی طیف وسیعی از خدماتی تبلیغاتی با کیفیت عالی ارائه می‌دهد. در سال‌های اخیر، این آژانس تبلیغاتی با طراحی یک فعالیت مشارکتی و با ایده حفظ انگیزه‌ی مشتریان، توانست یک کمپین تبلیغاتی موفق برای شرکت گیتوراد (Gatorade) اجرا کند. این کمپین تبلیغاتی که حامی مالی آن گیتوراد (Gatorade) بود توانست چند نوع استراتژی تبلیغاتی را همزمان بکار گیرد: افزایش انگیزه‌ی مشتریان برای تغییر، ایجاد یک مکانیزم اهدای پاداش برای وفادار نگهداشتن مشتریان و استفاده از تصاویر گرافیکی زیبا برای تبلیغ محصولات. آن‌ها روزمه‌ی تحسین برانگیزی از خدمات تبلیغاتی را  گرد‌آوری کرده اند که می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

 

مکان‌ها

زمانی که صحبت از مکان به میان می‌آید، به دلیل حضور گسترده‌ی «بی دی دی او» در همه‌ی مکان‌ها و نقاط دنیا، می توان آنها را به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های تبلیغاتی دنیا در نظر گرفت. در حالیکه این شرکت تنها یک مکان آجری و سیمانی در ایالات متحده‌ی امریکا دارد ولی از قدرت نفوذ بالایی در آمریکای لاتین، خاور میانه، آفریقا، آسیا و نیوزیلند برخوردار است. آژانس تبلیغاتی «بی دی دی او»  در سرتاسر جهان گسترده است و این نشان می‌دهد که استراتژی‌های تبلیغاتی آن‌ها موفق بوده است چون توانسته‌اند این تعداد بالای شعب را حفظ کنند.

 

آدرس وبسایت حوزه فعالیت آژانس تبلیغات
www.bbdo.com پیام بازرگانی و تبلیغات چاپی BBDO Worldwide 1
www.ddb.com موشن گرافیک DDB Worldwide 2
droga5.com ساخت پروتوتایپ،‌ بازاریابی حسی،‌ استراتژی برند Droga5 3
mullenlowegroup.com تحلیل مشتری،‌ دیجتال مارکتینک،‌ مشارکت دادن مشتری Ogilvy & Mather 4
www.ogilvy.com روابط عمومی،‌ تحلیل عملکرد،‌ دیجتیال مارکتینگ MullenLowe Group 5
www.wk.com آگهی بازرگانی،‌ موزیک و ویدئو Wieden + Kennedy

6

www.tabliq.com

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ