“رایان” آمد، تا شیک و ساده سفارش بگیرید!

هیچ چیز مثل یک پوسته شیک و مینیمال نمی تواند حس اعتماد یک مشتری جدید را به تخصص و سلیقه شما جلب کند. در پوسته رایان که کاملا ریسپانسیو (واکنش گرا) طراحی شده است، بازدیدکنندگان جدید سایت شما، با طی کردن مراحلی حساب شده و دقیق، تبدیل به مشتریانی وفادار و طرفدار می شوند. این مراحل که بر اساس روشهای علمی بازاریابی دیجیتال طراحی و پیاده سازی شده است، در صورتی که با محتوایی خوب و جذاب همراه شوند، جریان خوبی از مشتریان جدید برای شما ایجاد خواهد کرد:

قالبی اثرگذار بر احساسات و هیجانات مشتری:

یک اسلایدشو از تصاویر حرفه ای محیط کار و محصولات شما بدون شک مشتری را هیجان زده خواهد کرد. بازاریابان کارکشته خوب میدانند که ورود به قلب مشتری یعنی تضمین فروش!

سادگی و آسانی ثبت سفارش در قالب رایان:

مشتریان تنبل هستند! فرضی اساسی در بازارایابی دیجیتال که غفلت از آن به قیمت شکست شما تمام خواهد شد. باید به مشتری نشان بدهید که ثبت سفارش و انجام کار در سایت شما به سادگی آب خوردن است و این پیام را در قالب یک اینفوگرافی به خوبی میتوانید به مشتری منتقل کنید.

آستانه احساسی سفارش:

یک مشتری از هنگام مواجه به کسب و کار شما،‌ به صورت سینوسی در آستانه احساسی خرید قرار میگیرد و باز از آن خارج می شود. فروشندگان حرفه ای آن آستانه احساسی را به درستی تشخیص می دهند و در لحظه ای مناسب به مشتری پیشنهاد درست می دهند. اما در فروش دیجیتال که فروشنده ای در کار نیست، با طراحی یک تجربه کاربری خوب می توانیم به این هدف نائل آئیم. بخش محصولات پرفروش پوسته رایان و منوی شناور محصولات که همیشه در سمت راست صفحه حضور دارد، باعث می شود وقتی مشتری در آستان احساسی قرار گرفت بدون معطلی به صفحه ثبت سفارش هدایت شود و این یعنی زحمات شما به بار نشسته است.

حس تایید جمع:

هیچ کس دوست ندارد اولین کسی باشد که در سایت شما ثبت سفارش می کند. بخش معرفی مشتریان به بازدیدکنندگان شما این حس را القا میکند که شما توسط مشتریان دیگر تایید شده اید و امتحانتان را پس داده اید. مخصوصا اگر مشتریان شما اسم و رسمی داشته باشند.

راههای تماس و ارتباط:

در قسمت فوتر سایت،‌ فرصت خوبی وجود دارد که لینک شبکه های اجتماعیتان را در اختیار مشتری قرار دهید تا بتوانید همچنان تاثیرگذار بمانید و یا با ارائه تلفن تماس هر لحظه در دسترس مشتری قرار داشته باشید.