دوره رایگان آموزش مدیریت کسب و کار دیجیتال ویژه صنعت چاپ

📌 مدیریت کسب و کار دیجیتال ویژه فعالان صنعت چاپ و بسته بندی

🎯 تغييرات سريع در فن‌آوری چاپ و فرآيندهای توليد باعث شده تا فرآيندهای فيزيكی به سمت فرآيندهای الكترونيك و هوشمند تغيير مسير دهند.

🖨️ تكنولوژی چاپ در تمام زمينه‌های آن روند رو به رشدی را داشته و هر روز شاهد ابداعات جديد و شگفت انگيز آن می‌باشيم.

🩸 چاپخانه‌های امروزی در سراسر جهان با چالش‌های گوناگونی روبرو هستند كه می‌تواند حيات آن‌ها را در هر لحظه به مخاطره بيندازد و مهمترين چالشی كه می‌تواند بنياد چاپخانه‌ها را متزلزل نمايد بازارهای شديداً رقابتی و تغييرات سريع در تكنولوژی و فرآيندهای آن است.

💻 مبحث تجارت الكترونيك و كسب و كار الكترونيك يكی از مباحث تكنولوژيك با استفاده از ورود فن‌آوری اطلاعات در كليه مشاغل می‌باشد و امروزه می‌توان شاهد معرفی و فروش محصولات صنايع مختلف از سايت‌های گوناگون و با روش‌های تبليغاتی متفاوت بود كه درهمين راستا با ورود دانش و تكنولوژی‌های نوين به صنعت چاپ، اين صنعت نيز از اين قاعده مستثنی نبوده و با استفاده از سيستم‌های نرم افزاری گوناگون، گام‌هاي مؤثری جهت ارتقاء و جلب رضايت مشتريان خود برداشته است.

🎥 بدين منظور، براي روشن تر شدن تأثيرات استفاده از فن آوری توليد و فروش شبكه‌ای در صنعت چاپ برنامه زنده آموزشی در ۶ جلسه یک‌ساعته و در ۶ هفته در حال برگزاری است و از روز سه شنبه ۴ آذرماه ۱۳۹۹ ساعت ۲۱ شروع می‌شود.

📱 این لایو را هر هفته در صفحه اینستاگرامی چاپیروس و مهندس نیک دست از دست ندهید.