چاپیروس بروز شد! (نسخه 13)

اصلا چرا بروز رسانی؟ بر چه مبنایی؟

این روزها دغدغه هر سازنده پلتفرم یا نرم افزاری، ارتقا نرم افزار برای تبدیل شدن به بهترین در نوع خودش با توجه به نیاز های بازار و مشتریان است، ما هم این رو دغدغه اصلی خودمون دونستیم و همه روزه در تلاشیم تا قدمی را برای ارتقا و به روز رسانی نرم افزار چاپیروس با توجه به نیاز بازار و فیدبک ها یا نظرات دریافتی از طرف شما مشتریان عزیزمان برداریم. و این اطمینان را به شما بدهیم که بهترین در نوع خود هستیم. ??

 

خب بریم سراغ بروزرسانی و کلی ماژول های جدید که داریم براتون …

 

همین ابتدا رونمایی کنیم از دو تا قالب جدید و حرفه ای که تازه به جمع قالب های ما پیوستن، و در یک نما ببینیمشون و بریم سراغ اصل مطلب(کلی ماژول جدید)

قالب های اکسپرتیس رضوان و گلریز

 

ماژول هوشمند ثبت و سفارش بنر

مژده ای برای فعالان حوزه چاپ، به خصوص چاپ بنر

خب از آنجایی که چاپ بنر شامل نکته ها و ریزه کاری هایی هست که آنرا از چاپ افست و دیجیتال متمایز میکند، برآن شدیم تا ماژولی را که شامل تمامی امکانات مورد نیاز برای ثبت سفارش بنر است را با عنوان “محصول بنر” طراحی و به این سیستم قدرتمند برای پوشش هرچه بیشتر بخش های صنعت چاپ اضافه کنیم.

شما میتوانید به راحتی با تعریف انواع  رول های موجود خود با عرض های مختلف، محصولات بنر خود(چه بنرهای مناسبتی مانند بنرهای تسلیت و چه بنر با ابعاد آزاد مانند بنر استند) را با رعایت تمامی نکات و ریزه کاری های مربوط به ابعاد، خدمات اختصاصی چاپ بنر، محاسبه قیمت بنر و … به راحتی تعریف کنید و سیستم به صورت هوشمند با توجه به ابعاد سفارش دریافتی از طرف مشتری بهترین رول را که کمترین پرت را ایجاد کند انتخاب و به مشتریان شما عرضه میکند.

*نکته: شما میتوانید طرح های آماده خود را در قسمت گالری ها که برای این ماژول تعبیه شده ثبت کنید تا کاربران شما بتوانند از طرح های موجود انتخاب کنند یا فایل طرح بنر را از خود مشتری دریافت کنید.

 

نمایی از محیط تعریف محصول و فرم ثبت سفارش محصول بنر

برای مشاهده آموزش استفاده از این ماژول روی اینجا کلیک کنید.

تغییرات سئو

سئو چیست؟

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

به صورت عامیانه سئو باعث میشه که سایت شما در نتایج موتورهای جست و جو جز رتبه های اول باشد.

سئو به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

به همین منظور بخش های زیر را که به تفکیک به توضیح آنها میپردازیم در جهت بهبود سئو سایت شما و قرار گیری در رتبه های اول در نتایج موتورهای جست و جو، با بهره گیری از کارشناسان خبره مان در این زمینه، طراحی و ایجاد کردیم.

    1.ماژول سئو

از این پس با این امکان شما به سادگی میتوانید در هنگام تعریف محصول یا دسته هایتان با پرکردن فیلد های مختص به سئو(عنوان اختصاصی محصول یا دسته، کلمات کلیدی، اسلاگ(url اختصاصی)، توضیحات مرتبط با دسته یا محصول و …) به راحتی سئو سایت خود را بهبود داده و در نتایج جست و جو جز رتبه های اول باشید.

نمایی از محیط ماژول سئو

برای مشاهده آموزش استفاده از این ماژول روی اینجا کلیک کنید.

2.سایت مپ

تا به حال فکر کرده اید که موتورهای جستجو چگونه سایت شما را مشاهده می کنند؟ آیا می دانید که موتور جستجو چگونه صفحات سایت شما را ارزش گذاری می کنند؟ در جواب تان باید بگوییم: سایت مپ.

اینترنت دنیایی بزرگ است و روز به روز با سرعت زیادی، رشد خود را ادامه می دهد. بر اساس مطالعات انجام شده در سال 2015، بیش از نیم میلیارد سایت در اینترنت وجود دارد (اگر دقیق تر بگوییم حدود 644,275,754 سایت در فضای مجازی وجود دارد که البته همانطور که گفتیم این آمار مربوط به سال 2015 است) و مطمئناً این مقدار تا الان افزایش چشمگیری داشته است.

 

حال برای آنکه محتوای سایت شما جز رتبه های اول در نتایج جست و جو باشد به سراغ سایت مپ میرویم.

 

نقشه سایت (site map)همانطور که از نامش پیداست مسیری در اختیار موتورهای جست و جو قرار می دهد که با استفاده از آن بتوانند به راحتی تمامی سایت را مورد بررسی قرار دهند. و به اندازه زیادی ساختار سایت و سئو سایت شما را بهبود میبخشد، به همین سبب کارشناسان تیم فنی ما بخشی را با عنوان سایت مپ طراحی و ایجاد کردند تا شما به راحتی بتوانید نقشه سایت خود را بسازید و سایت خود را بهینه سازی کنید.

نمایی از محیط ماژول سایت مپ

برای مشاهده آموزش استفاده از این ماژول روی اینجا کلیک کنید.

3. بهینه سازی urlهای سایت

url ها،جدا از بحث جذابیت برای افراد، باید برای موتورهای جستجوگر نیز به شکلی مناسب طراحی شده باشند. به عبارت دیگر برای موتورهای جستجو نیز جذاب باشند.

اگر یک URL باعث گمراهی موتورهای جستجو شود ، ممکن است جستجوگرها نتوانند به محتوای سایت شما دسترسی پیدا کنند.

به همین سبب قدم دیگری که در این بروزرسانی برداشتیم بهینه سازی url های موجود بود. در این مورد نکاتی تخصصی وجو دراد که ما با بهره گیری از متخصصینمان در این حوزه این نکات تخصصی را که باعث بهبود سئو سایت شما میشود را در سیستم اعمال کردیم.

 

نسخه جدید مدیریت تحویل سفارشات

در چاپخانه هایی که سفارشات عمومی انجام می دهند با توجه به حجم بالای سفارشات بخش مدیریت تحویل سفارشات یکی از مهمترین بخش های سیستم برای آنها محسوب میشود.

به همین سبب بخشی را طراحی کردیم تا به راحتی بتوانید روش ها و دسته های ارسال خود را تعریف کرده و درخواست های ارسال خودرا مدیریت کنید. و مشتریان شما بتوانند به راحتی سفارشات خود را که آماده تحویل هستند، چه یک سفارش باشد و یا چند سفارش، به صورت گروهی یا تکی در هر محلی با توجه به روش های ارسال تعریف شده توسط چاپخانه تحویل بگیرند.

 

و از طرفی دیگر برای کاهش خطاهای انسانی و ایجاد یک اتوماسیون در این بخش، اپراتور(چاپخانه) میتواند لیستی از سفارشاتی که باید به یک روش مشخص تحویل مشتری شود و یا در یک مسیر مشخص وجود دارند را پرینت بگیرد و به مسئول تحویل سفارشات ارجاع دهد تا او سفارشات را از داخل انبار بارگیری و به سمت مقصد حرکت کند.

نمایی از بخش مدیریت تحویل سفارشات

برای مشاهده آموزش استفاده از نسخه جدید مدیریت تحویل سفارشات روی اینجا کلیک کنید.

برچسب شناسنامه سفارش

شناسنامه سفارش چیست؟

با توجه به فیدبک های دریافتی از طرف شما مشتریان عزیزمان، برای جلوگیری از تحویل اشتباه سفارشات و سهولت در ایجاد نظم در سفارشات دریافتی شما عزیزان، برآن شدیم تا بخشی را برای چاپ شناسنامه سفارش که حاوی اطلاعاتی از سفارش و مالک آن میباشد را ایجاد کنیم، تا باری دیگر قدمی را برای کاهش هرچه بیشتر دغدغه شما عزیزان چاپیروسی در راستای جلب رضایتمندیتان برداریم.

نمونه یک شناسنامه سفارش

برای مشاهده آموزش شناسنامه سفارش روی اینجا کلیک کنید.

 

داینامیک شدن(باز یا بسته شدن) جزییات فرم سفارش

با توجه به فیدبک های دریافتی از طرف بعضی مشتریان عزیزمان، نسبت به عدم نمایش جزییات سفارش به کاربر(مشتری)، امکانی را قراردادیم تا در صورت تمایل بتوانید به صورت پیش فرض باکس جزییات سفارش را غیر فعال کنید.

به همین منظور در منوی تنظیمات – سفارشات و مالی، یک گزینه اضافه شده با عنوان “باکس جزئیات سفارش در فرم سفارش”

که میتوانید یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید.

  • باکس جزییات به صورت پیشفرض باز باشد
  • باکس جزییات به صورت پیشفرض بسته باشد

*نکته: به صورت پیش فرض گزینه اول فعال میباشد.

 

داینامیک شدن(نمایش یا عدم نمایش) عنوان در بخش استعلام قیمت

با این امکان میتوانید به صورت دلخواه فیلد عنوان در فرم استعلام قیمت را فعال یا غیر فعال کنید.
در حالت پیش فرض این فیلد فعال میباشد.

امکان استفاده از تصاویر متحرک گیف در گالری

از این پس تصاویر متحرک گیف در فرم گالری نمایش داده خواهد شد.

 

خب اینم از پایان این بروز رسانی …

برای اطلاع از اخبار و بروزرسانی ها آینده، مارا در فضای مجازی دنبال کنید.

موفق و پیروز باشید.