*صفحات ایستا در چاپیروس مانند برگه ها در وردپرس هستند و برای ایجاد صفحاتی مثل تماس با ما، درباره ما و گالری تصاویر و  … استفاده می شوند. مدیر می تواند با زدن یک تیک اعلام کند که این صفحات در منوی اصلی سایت نمایش داده شوند یا خیر.

*نکته : مدیر می تواند با انتخاب صفحه مادر (ریشه) برای یک صفحه سلسله مراتب ایجاد کند، اگر یک صفحه که فرزند دارد در منو ظاهر شود باعث ایجاد زیر منو خواهد شد. زیرمنو هایی از این جنس تا 2 عمق قابل نمایش هستند.

صفحه ایستا جدید

با انتخاب دکمه ثبت صفحه ایستا، مانند تصویر زیر مدیر می تواند یک صفحه جدید ثبت کند.

شماره 1: عنوان صفحه

شماره 2: مادر (ریشه) این صفحه، چه صفحه ای باشد.

شماره 3: مشخص می کنید که این صفحه محتوا دارد یا خیر. اگر محتوا داشته باشد، که مطابق شماره 4 ، صفحه محتوا باز خواهد شد، ولی اگر نداشته باشد و خیر را انتخاب کنید، در لیست باز شده مانند زیر :

                *نوع لینک را انتخاب کرده و به صفحه ای که میخواهید آنرا بطور مستقیم لینک می کنید تا با کلیک کاربر روی این صفحه، به صفحه دلخواه شما ارجاع داده شود.

                           


شماره 4:
اگر در شماره 3، بله را انتخاب کرده باشید، توضیحات یا متن اصلی مربوط به این صفحه ایستا نمایش داده می شود و می توانید متن را وارد نمایید. در غیر اینصورت این بخش پنهان می شود.

نکته : حتما توجه داشته باشید در زمان وارد کردن محتوا در صورتی که متن را از منابع دیگر کپی کرده اید، ابتدا آن را در نرم افزار Notepad  وارد نمایید و سپس آنها را کپی نموده به ویرایشگر پنل منتقل نمایید .
این کار باعث میشود تمام فرمت نوشتاری متن حذف گردد و متون بصورت صحیح و استاندارد نمایش داده شود.

شماره 5: ترتیب نمایش صفحه در لیست صفحات را مشخص کنید.

شماره 6: با انتخاب این گزینه، تعیین می کنید که عنوان این صفحه در لیست یا فهرست منوهای بالای سایت نمایش داده شود یا خیر پنهان شود.

شماره 7: می توانید انتخاب کنید که با کلیک کاربر، صفحه در صفحه جدید مرورگر باز شود.

موفق باشید.

*سوالات متداول

برای دیدن آموزش های تصویری چاپیروس، به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

برای دنبال کردن چاپیروس در اینستاگرام وارد پیج زیر شوید:
chapiroos_com

برای دریافت اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از جشنواره ها و تخفیفات به کانال چاپیروس مراجعه فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید