تطبیق فایل چیست ؟

با این امکان مشتریان شما میتوانند قبل از ثبت سفارش، با بارگذاری طرح خود، یک پیش نمایش از طرح بر روی قالب ارائه شده توسط چاپخانه یا خود مشتری (به طور مثال : قالب طلاکوب یا uv ) را مشاهده و پس از بررسی طرح خود بر روی قالب در پیش نمایش، در صورت عدم وجود مشکل درتطبیق طرح خود با قالب، سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنند،یا در صورت وجود خطاهای احتمالی،آنها را مشاهده و نسبت به رفع آنها اقدام کنند .

آموزش تطبیق فایل 
  • برای استفاده از تطبیق فایل ابتدا وارد سربرگ محصولات در پنل مدیریتی خود شوید،و با انتخاب یکی از محصولاتی که میخواهید از تطبیق فایل در آن استفاده کنید.وارد بخش ویرایش محصول شوید و سربرگ فایل ها را انتخاب کنید.
  • سپس با کلیک بر روی افزودن (آیکون بعلاوه) طبق ویدیو زیر، یک فایل ایجاد کنید. در این بخش ابتدا شما باید نامی را برای فایل طرحی که مشتری ارسال میکند انتخاب کنید. به عنوان مثال طبق ویدیو زیر *(فایل طرح روی کارت) و سپس فرمت فایل را انتخاب کنید.
  • در صورتی که طرح ارسالی توسط مشتری قرار است با قالب ارائه شده توسط شما(چاپخانه) تطبیق بخورد باید در بخش (فایل قالب/ماسک ارسال توسط چاپخانه)، قالب خود را آپلود کنید.

و در صورتی که نیاز هست بعضی قالب هارا خود مشتری ارائه دهد به عنوان مثال *(قالب طلاکوب و یا قالب uv) ،باید ابتدا دوباره با  کلیک بر روی گزینه افزودن(آیکون بعلاوه) یک فایل جدید ایجاد کنید،و سپس با انتخاب نام طرح،به طور مثال *(طلاکوب) و انتخاب فرمت فایل،این فایل ایجاد شده را در فایل قبلی در بخش *(فایل قالب/ماسک ارسال توسط مشتری) انتخاب کنید.در این صورت مشتری در صفحه سفارش محصول مورد نظر،باید طرح قالب طلاکوب و uv را آپلود کند،مشتری بعد از کلیک بر روی ثبت سفارش،یک پیشنمایش از طرح ارسالی را بر روی قالب ارائه شده توسط چاپخانه و قالب های طلاکوب و uv (ارسال شده توسط خود مشتری) را مشاهده میکند همانند ویدیو زیر :

 

موفق باشید.

*سوالات متداول

برای دیدن آموزش های تصویری چاپیروس، به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

برای دنبال کردن چاپیروس در اینستاگرام وارد پیج زیر شوید:
chapiroos_com

برای دریافت اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از جشنواره ها و تخفیفات به کانال چاپیروس مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید