هر سایتی برای داشتن اعتبار بیشتر نزد مشتریان خود، گرفتن درگاه پرداخت بانک و بدست آوردن اعتماد مشتریان، باید نماد الکترونیکی(اینماد)، داشته باشد.

مواردی که قبل از شروع روند گرفتن اینماد، باید برای سایت انجام شده باشند:

۱- حداقل 8 محصول مربوطه خود را بصورت دقیق و کامل در سایت تعریف کنید.

۲- قوانین و مقررات سایت خود را اعم از اینکه مشتری چه تصاویری را می تواند آپلود کند و در چه زمینه هایی می تواند سفارش بدهد، مشخص کنید. این صفحه را باید از تب امکانات جانبی-> صفحه های ایستا -> ثبت صفحه ایستا، بسازید.
آموزش ثبت صفحه ایستا

نمونه ی صفحه قوانین و مقررات چاپخانه :

قوانین سایت الوچاپ

 


*
مانند تصاویر بالا وارد صفحه ایستای جدیدی شوید و صفحه ثبت شکایات را برای سایت چاپی خود بسازید تا درصورتی که مشتری، شکایتی داشت، بتواند با آن شماره تماس، ارتباط برقرار کرده و آن را بیان کند؛ از نظر اینماد این مسئله، مهم است.

۳- درباره ما و تماس با ما بزارید:
برای این مطلب می توانید از سایت زیر الگو بگیرید:

تماس با ما سایت الوچاپ

درباره ما سایت الوچاپ

 

۴- سپس نیاز است که در سایت خود، یک مشتری بعنوان تست اینماد تعریف کنید و نام کاربری آنرا enamad بگذارید .(پسورد را خود اینماد برای شما ارسال خواهد کرد)

اپراتور اینماد مراحل سفارش آنلاین سایت شما را تست کرده و تایید نهایی را خواهد داد.

برای انجام این مورد، باید مطابق تصویر زیر از تب کاربران->مدیریت مشتریان، دکمه ثبت مشتری را زده و به صفحه زیر وارد شوید و فقط اطلاعات اولیه و اصلی را که باتوجه به تصویر شماره گذاری شده اند، وارد کنید.

– پس از انجام مراحل بالا برای گرفتن اینماد وارد سایت اینماد به آدرس https://enamad.ir/ شده و ثبت نام کنید و مراحل اینماد را با پشتیبانی ایشان انجام دهید در بین این مراحل اینماد به شما یک کد می دهد و از شما می خواهد که این کد را در عنوان (Title) سایت خود قرار دهید تا از مالکیت شما به سایت اطمینان حاصل کند.(مانند تصاویر زیر)
و یا اینکه یک کد متاتگ به شما ارائه می شود که باید این متاتگ را به آدرس ایمیل support@chapiroos.com  ارسال نمایید تا تیم پشتیبانی چاپیروس آن را در سایت شما قرار دهند.

 

و در آخر نماد الکترونکی به شما اعطا می شود.

*همچنین برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی بانکی، نیاز است که اینماد شما تایید شده باشد و با مدارک شخصی با بانک مورد نظر خود ارتباط گرفته و درخواست درگاه بانکی دهید.

 

موفق باشید.

*سوالات متداول

برای دیدن آموزش های تصویری چاپیروس، به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

برای دنبال کردن چاپیروس در اینستاگرام وارد پیج زیر شوید:
chapiroos_com

برای دریافت اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از جشنواره ها و تخفیفات به کانال چاپیروس مراجعه فرمایید.

نظرات

  1. Pingback: راهنمای تایید فنی برای گرفتن اینماد - مرکز آموزش چاپیروس

دیدگاهتان را بنویسید