در این بخش، می توانید تیراژ های مختلف محصول خود را تعریف و قیمت دهی کنید.

– در بخش تیراژ، می توان 3 نوع تیراژ برای محصول تعریف کرد:

  • تیراژ دلخواه: مشتری می تواند هنگام سفارش محصول، تیراژ مورد نظر خود را وارد نماید. قیمت محصول هم بر اساس هر عدد از تیراژ که مدیر تعریف می کند، محاسبه خواهد شد.
  • تیراژ پلکانی: برای تعریف تیراژهایی که بصورت پلکانی اضافه می شوند، از این قسمت استفاده کنید. مشتری تیراژ مورد نظر خود را هنگام سفارش وارد می نماید و سیستم و بر اساس بازه تیراژ و قیمتی که در اینجا برای آن تعریف شده، قیمت را محاسبه می کند. برای مثال اگر کاربر 1500 عدد از یک محصول را سفارش دهد و در اینجا برای تیراژهای بازه عددی 1000 تا 2000 عدد، قیمت 5000 تومان وارد شده باشد، قیمت محاسبه شده برای او 5000 تومان خواهد بود.

                            با استفاده از دکمه + می توانید تیراژ پلکانی جدید اضافه و با دکمه هم تیراژ پلکانی را حذف نمائید.

  • تیراژ ثابت: اگر مدیر نخواهد که مشتری هنگام ثبت سفارش، تیراژ دلخواه خود را وارد کند، می تواند با استفاده از قسمت تیراژ ثابت، چندین تیراژ با تعداد و قیمت مشخص را ثبت نماید. مشتری هنگام ثبت سفارش با یک منوی بازشونده از این تیراژها مواجه خواهد شد.

                        با استفاده از دکمه + می توانید تیراژ ثابت جدید اضافه و با دکمه هم تیراژ ثابت را حذف نمائید.

اولین گروه تیراژ بطور خودکار به حوزه همه کاربران اختصاص می یابد اما در گروه های بعدی که با کلیک روی دکمه + سمت چپ می توانید ایجاد کنید، حوزه ها نیز قابل تغییر هستند:

  • گروه کاربران: به یک گروه کاربری خاص که قبلا تعریف کرده اید.
  • کاربر خاص:   به یک کاربر خاص که در این قسمت مشخصات او را وارد می کنید.

ضریب قیمت: مدیر در هنگام تعریف یک محصول میتواند تیراژ های مختلفی برای آن محصول تعریف کند. در صنعت چاپ وقتی تیراژ بالا می رود قیمت تمام شده کار چاپی کاهش پیدا میکند. مدیر سیستم می تواند با استفاده از گزینه ضریب قیمت تیراژ، در صورتی که کاربر درخواست تیراژ بالاتری از یک محصول داشت به صورت خودکار به او تخفیف بدهد. به مثال زیر توجه کنید:

مدیر یک محصول با نام کارت ویزیت لمینت براق 9*5 تعریف کرده است و قیمت یک عدد از این محصول را 70 تومان تعریف کرده است. در سربرگ تیراژ به این صورت تعریف کرده است :

تیراژ

قیمت نهایی

ضریب قیمت

1000

70.000

1

2000

126.000

0.9

3000

178.500

0.85

اگر شما ضریب قیمت را حذف کنید مشتری باید برای 3000 عدد از این سفارش مبلغ 210.000 تومان پرداخت کند در صورتی که وقتی در ضریب قیمت 0/85 ضرب می شود عدد 178.500 بدست می آید. در واقع مدیر روی تیراژ 2000 میزان 10% و روی تیراژ 3000 میزان 15% تخفیف اعمال کرده است.

موفق باشید.

*سوالات متداول

برای دیدن آموزش های تصویری چاپیروس، به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

برای دنبال کردن چاپیروس در اینستاگرام وارد پیج زیر شوید:
chapiroos_com

برای دریافت اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از جشنواره ها و تخفیفات به کانال چاپیروس مراجعه فرمایید.