*قسمت بانک های آفلاین چه کاربردی دارد؟

به عنوان مثال: مشتری شماره حساب شما را گرفته و برای افزایش اعتبار حساب خود، یا برای محصولی که می خواهد سفارش دهد یا داده و محصول در انتظار پرداخت است، به بانک رفته و به حساب شما پول حواله کرده است.
بعد از ریختن پول به حساب، می خواهد از طریق سایت به شما اطلاع دهد که پول به حساب ریخته شده تا به ایشان برای ثبت سفارش، اعتبار دهید.
برای اینکار مشتری باید وارد حساب کاربری خود شده و در سربرگ میزکار، بخش مالی، قسمت ثبت چک یا فیش بانکی، اقدام به ثبت مشخصات حواله ی واریزی، برای تایید صحت آن توسط شما کند.
که در این رابطه شما ابتدا باید یک بانک آفلاین درست کنید.

*نکته : همچنین برای ثبت سفارشات حضوری مشتریان و تسویه سفارش با ثبت فیش در سایت بصورت همزمان نیز باید ابتدا بانک آفلاین تعریف کنید.
……………………….

برای ساخت بانک آفلاین کافیست در پنل مدیریت، وارد سربرگ امکانات جانبی و بخش بانک های آفلاین شده و مانند تصویر زیر، در قسمت عنوان، نام بانکی که در آن حساب باز کرده اید را یادداشت کرده و در صورت نیاز می توانید توضیحاتی نیز به بانک آفلاین اضافه کنید.

حال روش پرداخت را مشخص و اطلاعات خواسته شده را وارد و بانک آفلاین را ثبت کنید.

* دراین صورت مشتری برای اطلاع رسانی به شما در قسمت ثبت چک یا فیش بانکی، بانک شما را انتخاب کرده، اطلاعات فیش واریزی را وارد کرده و ثبت می کند و در پنل مدیریت برای شما اطلاعات نمایش داده می شود و درصورت تایید صحت واریز پول به حساب توسط شما یا حسابداری چاپخانه شما، مبلغ حواله به اعتبار مشتری اضافه می شود.


موفق باشید.

*سوالات متداول

برای دیدن آموزش های تصویری چاپیروس، به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

برای دنبال کردن چاپیروس در اینستاگرام وارد پیج زیر شوید:
chapiroos_com

برای دریافت اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از جشنواره ها و تخفیفات به کانال چاپیروس مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید