* اگر بخواهیم نقشه مکان مجموعه خود را در وبسایت قرار دهیم باید به روش زیر عمل کنیم.

ابتدا وارد وب‌سایت google map شوید و آدرس مجموعه خود را در آن بیابید. سپس روی نقطه مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه‌ what is here را انتخاب نمایید.

قرار دادن نقشه گوگل در سایت

نکته1: اگر از قبل کسب‌وکار خود را در گوگل مپ ثبت کرده باشید آیکون لوکیشن قرمز را در آن موقعیت می‌بینید و کافیست به جای مرحله بالا روی همان نقطه کلیک کنید تا یک منو مانند تصویر زیر در سمت چپ صفحه باز شود و یا با کلیک روی what is here  نام مجموعه شما نمایش داده خواهد شد و صفحه ای مانند زیر باز می شود.

نکته 2: ولی در صورتی که کسب و کار و محل مجموعه شما در گوگل مشخص نیست و تعریف نشده است، به آموزش زیر مراجعه نموده و محل مجموعه خود را به گوگل معرفی و ثبت نمایید:

ثبت محل و معرفی چاپخانه به گوگل

 

پیدا کردن کسب‌وکار خود در مپ

بعد از باز شدن صفحه بالا، روی گزینه‌ی share کلیک کنید.

*سپس یه کادر برای شما باز خواهد شد که در این کادر، در تب embed a map‌ کدی را دریافت می‌کنید که می توانید نقشه را به کمک آن در سایت خود نمایش دهید.
با کلیک روی copy html کد را مانند تصویر زیر کپی کنید.

دریافت کد نمایش نقشه در وب ‌سایت

 

*سپس این کد را می توانید از طریق بخش درخواست ها در پنل مدیریت وبسایت خود، برای پشتیبانی چاپیروس ارسال کنید و بخواهید که کد را در محل مورد نظر شما قرار دهند و یا خود شما می توانید کد را در بخش کد منبع ادیتور در بخش های مختلف وبسایت قرار داده تا نمایش داده شود.

 

موفق باشید

*سوالات متداول

برای دیدن آموزش های تصویری چاپیروس، به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

برای دنبال کردن چاپیروس در اینستاگرام وارد پیج زیر شوید:
chapiroos_com

برای دریافت اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از جشنواره ها و تخفیفات به کانال چاپیروس مراجعه فرمایید.

( ID telegram= chapiroos1 )